Tandborstning..

Det måste vara det svåraste att göra på mops. Om man sedan har 3 vuxna gör det inte lättare så nu har jag börjat ge tandborsttugg varje kväll. Har fått idéen från några vänner. Tycker mig redan efter 2 veckor märka skillnad :) jag har blandat mellan olika sorter. 2 olika varianter köpte jag i Polen och har nu bett Katta köpa med sig så många hon kan till mig. Mopsarna älskase dessa! Annars har jag kört Pedigree's. De är dyra men goda tycker mopsarna.
Bilden föreställer Eva med sin "tandborste" igårkväll :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Alltså dom där tugg grejorna är sjukt bra! Funkar jättebra även på mina som nästan sväljer sina hela ;)

2012-05-18 @ 09:38:53
URL: http://olydigahundar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0