måndag,tisdag, onsdag

Nu har jag vart dålig.. inte skrivit ett pip på massa dagar.. Men, jag börjar med att berätta att jag i måndags blev kär i mitt gamla favvoband igen. Nämligen Backstreet Boys. De spelade på hovet och var bara jättebra!!!

I tisdags tog jag med hundarna till jobbet och då gick vi dit. Tar 3-4 minuter med bil och 45 minuter att gå med 2 mopsar i snöret.. De ska lukta på varenda lyktstolpe, träd och grästuva så det tar en stund..*haha*

Och idag är det onsdag. har inte hänt så mycket än idag. Har precis lagat lunch till mig, kyckling och ris med en gigantsallad... mmm...Vart ute på en långis med hundarna och jag har nyss konstaterat att tiden jag går på mornarna är den absolut bästa.. Ofta när jag kommer hem igen så blir det mulet å tråkigt väder men under hela prommisen så sken solen.. Knasigt det kan vara, jag har väl varit snäll mot vädergudarna kanske ;)

nerverna börjar komma lite inför helgen då jag och Penny kommer ha fullt upp. Utställning i Västerås på lördag och agilitytävling i Hågelbyparken på söndag. Sen ska jag gå på Sagas 4årskalas på söndag. Det ska bli mysigt :)

Nu är det världens tråkigaste program på teve.. nämligen MOMENTO på fyran... men jag väntar 20 minuer till på att den bästa serien "våra bästa år" ska börja.. :)

hejhopp

Kommentarer
Postat av: Nettan

Lycka till i helgen !
Vi kommer inte vara så långt ifrån er på lördan då vi är i Eskilstuna och tittar på Nathis och hennes basketmatch - vi kommer tänka på er.

Kram

2008-04-16 @ 12:57:23
URL: http://hasselby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0