Har du tid och pengar så köper du min..

Samba!



Var på Cornelisdagen igår. Det var god mat och bra musik till en början. Så spelade en av mina nya favoriten (efter igårkväll) nämligen jenny almsenius. Du kan höra några av hennes låtar på www.jennyalmsenius.se
Skulle köpa skivan men det var tydligen fler som tyckte som jag - nämligen att hon var bra, för de var slut!

Hur som helst är jag lite besviken att jag inte fick höra fler Cornelislåtar. Richard Wolff som även vann Cornelispriset gjorde en bra tolkning på Cecilia Lind och ett par fler sjöng några Cornelis. Men jag saknade mångamånga låtar..

Jaja, nog om det. Mormor hade hundarna hemma hos mamma och pappa under tiden och de hade nog det superbra! Hon gillar och mata dem, så några längre tider går inte att ha de hos henne..
haha!

det var allt för idag! ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0