Idag fyller min brorson hela 2 år!

Så vi ska åka dit lite senare idag och äta tårta.. Har köpt en polisbil och en polismotorcykel och sen en stoooor tyrannosaurus Rex. Dan ska få sin tröja idag! hoppas han blir glad :) Tack Malin såååå mycket för hjälpen

Fint väder är det idag också :) Det är kul att det är soligt när man e ledig!

I lördags var det SDHKs utställning i samband med WDS. Damien blev bästa hane igen och slutade som BIM, stoooooort Grattis!!!

Jag agerade fotograf och tog över 300 bilder som jag nu skickat runt till lite folk som fått bilder på sina darlings. Det är kul! Nu är spektaklet över och jag känner mig lite laddad att åka till Köpenhamn om 2 år.. skulle vara roligt!!!!!

penny vill ha en kaka!

Kommentarer
Postat av: Helena m Kenzo

Vilken gullig bild på Penny.

2008-07-09 @ 18:10:54
URL: http://www.nogg.se/kenzo
Postat av: lillwILLe o c/o

söööt mamman dååå...Köpenhamn låter kuligt värre..;)

2008-07-09 @ 18:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0