Imorrn smäller det

ska bli skoj men lite nervöst! :)

Idag var det grillknytis med Puggens och Pzazz-gänget.. Trevligt.. Carro var där med sina moppar och vi försökte få till lite kort på Melle som var vääärldens gladaste på allt utom att stå fint... hihi

Vi träffade även Gollum med familj. Tack för god mat men det känns lite dumt att jag fick med mig all mat tillbaka!! men så e det när man kommer sent... ;) Inte ens Brie-osten fick jag dela med mig av.... ;)

nu har jag 3 mopsar hemma... Uffe och Ringo har bråkat par gånger men efter lite vattenstänk och skäll från aaaaarrrg Linn så sover de nu snällt... vägrar å ha massa bråk!!!

Uffe e såååå mysig.. alldeles mjuk och len och nybadad. Tror jag kommer ha 3 moppar i sängen inatt :)

Imorrn kommer M hem igen!! tjohoo! är här för att stanna i 4 veckor. sen åker han ner igen i ytterligare 3 veckor.. :-S menmen.. så är det ibland...

ha det gott å många ser jag ju imorrn!!!!!!! lycka till :):)



En bild på RingoBingo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0