lägenhetsvisning

har det varit idag. Eftersom vi har kollat runt lite i cirka ½år efter en lägenhet att byta med har det äntligen dykt upp nåt. Men jag har inga förhoppningar för jag tror inte hon var intresserad... Detta hade varit ett triangelbyte så vi skulle flyttat till Hammarbyhöjden och den personen till Älta och hon från Älta till oss.. Och det var hon som var här idag.

Men hon skulle sms:a eller ringa så fort hon hade bestämt sig (hon sa att hon skulle höra av sig snabbt)och vi har ingen hört än efter 2 timmar...så jag tror inte hon vill flytta hit, hon skulle kolla på ytterligare en lägenhet och den kanske var finare :(

menmen, that's life! men jag tror den i hammarbyhöjden hade passat oss och dessutom skulle den få uteplats nästa år också! hade varit perfekt menmen....

Annars har jag inte gjort nåt idag. Bara jobbat, imorrn ska jag också jobba men sen är det mopsutställning för hela slanten i 2 dagar.. mops och enbart mops! hahah!!! sen ska jag jobba på söndag på mässan, ska bli roligt men kommer nog också bli väldigt mycket. Vi ska nämligen ta emot både Euro och Dollar men ändå växla tillbaka med Kronor.. allt med hjälp av en miniräknare så det lär ta en stund innan man får in snitsen :)

bilden är från ett mopsrus förra sommaren!
från vänster -
kenzo, uffe, Baltazar (med kamohalsbandet),myrans rumpa med Tyson och Malte (i bärnstenshalsband) och tillsist Ringo längst till höger :)


Kommentarer
Postat av: Carro

Inte visste jag att ni letade lgh så seriöst, vad skojigt :) Hoppas ni hittar något bra, i värsta fall kan ni få köpa våran om vi flyttar till Sumpan. 8)



Ses ikväll!

2008-07-03 @ 11:37:14
URL: http://www.nogg.se/mopsar
Postat av: Paula

Men ooo! Hoppas det kommer fler objekt i Hammarbyhöjden! :) Vore ju kul med er som grannar juh!!!

2008-07-03 @ 22:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0