konstigt

hur det kommer sig att det alltid är smockfullt kl. kvart i 10 på vivo...
jag var där idag och handlade köttfärs, diskborstar och vindruvor.. vindruvorna var för dagens bruk och resten för mat imorrn.. :) å för disken.. hehe!

jag köpte en påse av mitt nya favvogodis också... det är fazer´s fami mini-bites. de är små chokladbitar fyllda med hasselnötstryffel som smälter på tungan... mmmmmmmmm!!!

idag simmade jag med penny igen. Vi körde faktiskt ett varv utan flytväst för jag var tvungen å se om hon kunde.. å visst kunde hon det.. så nästa vecka kör vi nog fler varv utan flytisen :)

nä, nu ska jag sova. kram på er alla kompisar!

en bild på ringo

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag känner igen det där med svidande kassa, köpte nya brillor i söndags och nu är man verkligen heeeelt luspank, haha. Tur man har Oscar och kreditkortet ;) HA!!!



Ses kanske imorgon!

2008-06-17 @ 08:44:27
URL: http://www.nogg.se/mopsar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0