handlerkurs

I torsdags var jag på handlerkurs för Moa Persson och Svante Frisk. Jätteroligt å man fick lära sig mycket och det är en helt annan lärosätt för mig som har tränat för Gerard innan.. Men det är nyttigt att lära sig olika sätt och just bordsträningen tror jag Moas sätt fungerar bättre för min galna korvmadame. Så nu går Penny på diet å vi tränar bord varje dag utan godis. för det får hon när hon gått ner från bordet... så det så! tuffa tag ;)

Malin går ju med lille Simon som är superduktig. Både Malin och Simon är jätteduktiga och det ska bli kul när han börjar dansa på riktigt i ringarna framöver för Malin har verkligen tränat med honom så han vet vad han ska göra.. så mycket som en 14veckorsvalp kan veta.. ;)

Imorrn är det utställning som jag glömde anmäla till... En inoffare i Skogås. Men vi ska åka å titta eftersom en hel del kompisar ska dansa.. Hade verkligen varit roligt å ställa själv men det blir ändå fullt upp framöver.. Ö-bruk nästa helg och sen Norrköping båda dagarna sen Mopsspecialen med 164 anmälda mopsar!!!!! helt sjukt. Men domarbytet var väldigt positivt, ska bli jätteskoj å se Reneé Willes döma! Även om Penny inte kommer placera sig en en förmodligen superstor konkurrens så är en kritik från en riktig mopskännare kul å få!

Dagens bild är på Ringo förra sommaren. Han ser så glad ut!
image188

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för all hjälp och ditt sällskap idag i Skogås. Hade ju varit hemskt trist och ensamt för oss annars. Vi ses på torsdag på kursen!

// kram Malin

2008-05-18 @ 19:20:45
Postat av: Nettan

Aha, bra tips.
Kanske man ska testa på Valles svarta kropp också.
ha, ha !

Kram

2008-05-18 @ 22:26:01
URL: http://hasselby.blogg.se
Postat av: Gabriella

Hello...ja det blir många utställninghelger i rad nu framöver, kul kul..menjag undrar om Dogge tycker d? hmmm..ja vi får ju se nu är jag ju äldre ^L^
Annars verkar ni ha det bra och d är samma här.

Kramar i massor

2008-05-19 @ 09:29:31
URL: http://www.nogg.se/gosmops

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0