Torsdag!

Igår var det några av mina kompisar här och åt middag och jag gjorde äntligen klart Emmas hemsida Dogistile www.dogistile.se Hunfotografering!

Imorgon kommer "valparnas farmor" Paula och Sophie och Lina hit och ska kika på pupparna. :)
På lördag är det en inoff utställning i Sollentuna som vi ska åka på. Det är hela 18 mopsar anmälda och de flesta känner vi så det ska bli superkul!!


Här är Tik2 som busar med gosegrisen de fick utav Paula när hon var här för 4 veckor sen :)

hejhopp!

Kommentarer
Postat av: Mickis

Heej, såg att du skulle till sollenuna i helgen, ses där, kommer förbi och hälsar men ska själv inte ställa.

Kraa

2008-10-23 @ 21:37:13
URL: http://www.lorddannys.com
Postat av: Lina

Hej! Gud va söta de små valparna är. Jag är jätte intresserad av att skaffa en liten Mops valp. Finns det några som inte är bokade? Hur gör jag för att komma i kontakt med dig? Ringa/maila? Tacksam för svar :)

2008-10-24 @ 10:40:09
Postat av: Sophie

Hej!

Tack för att jag fick komma och gosa med valparna i fredags, de var ju bara för söta!! :) Härliga små personligheter hade de också, ska bli spännande att få se de små grynen växa upp.



Kram Sophie

2008-10-26 @ 22:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0