söndag

Idag skulle jag göra en grej som inte blev av... Men då istället bjuder min lediga söndag på helt andra saker.. först mycket slapp i soffan och så har jag pillat in några nytagna bilder på Melkers valpar på www.mopsarna.caroline.se
Supersöta tjejer har han fått för 1 vecka sen!

Snart åker jag, Mattias och trubbisarna till min mamma. Pappa är i finland. Mamma har tjatat om att få träffa mopsarna och jag vill träffa min mamma så det blir perfekt! Vi ska käka middag ihop och sen kanske jag ska baka äppelpaj eller chokladbollar när jag kommer hem. Har inte bestämt mig än... äpplen skulle jag få av mamma idag...mm och plommon!

Annars så känns den här helgen inte som en helg.. blir ju så varannan helg att jag inte ha helg eftersom jag jobbar på lördagen.. för då känns söndagen som en lördag men ändå som en framskjuten söndag eftersom det är måndag dagen efter... hmm...

Nu är det cirka 8 dagar kvar på den eviga dräktigheten.. jag ska försöka skjuta fram röntgentiden som jag hade på fredag till kanske onsdag.. tror det blir bättre! hoppas det finns tid!

Simon dansade igår på gubbängsfältet.. tyvärr missade jag återigen hans dans eftersom jag tillbringade timmarna på jobbet. Han blev 2a av totalt 4 valpar så det känns ändå okej. Stort grattis till Donnie som var valpen som vann för dagen.


lägger in en bild på donald när han är kanske 6 veckor... han har en lång svanhals för han är sugen på goodiiiis.. det är svårt å fota stående valpar helt själv  ;);)

Nejmen jisses!!! höll på att glömma. Willgot har ju gjort MH idag. Han är tydligen en liten tuffing. Ska senare under dagen få protokollet... så jag uppdaterar imorrn med det kanske!! :):)

kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0