leeediga måndag!

vädret håller i sig :) tjoho va härligt!!!

har träffat Emma och Sandra idag i Nacka forum... de har byggt om hela forum för ettt tag sedan men vårat gamla stamcafé cafe creme ser likadan ut! där har de nämligen inte byggt om!! :D så vi satt på uteserveringen några timmar i solen! tyvärr satt jag med ryggen mot solen så jag fick ingen färg.. men det fick emma... ska man va fin får man lida pin för visst är det jobbigt att sitta med solen i ögonen...

gick en prommis i skogen. min helt nya skog! har verkligen inte upptäckt den skogen innan haha. det bästa med den prommisen är att man kan variera och det finns inga ordentliga stigar utan man får gå lite i terräng över stock och sten. Både jag och hundarna tycker om det jättemycket... eller nu överdriver jag nog... jag tror jag gillar det mer än hundarna faktiskt.. ringo gillar öppna fält och han bajsade inte under hela 45 i skogen utan gjorde det när vi klev ur skogen..knasboll!

Eva börjar bli en liten "pain in the ass" eller börjar bli.... hehe.. hon börjar bli värre som man säger så och om man frågar penny. Penny har blivit tokförbannad på henne några gånger de senaste dagarna men monsterEva bryr sig inte om henne... hon är helt enkelt för snäll och inte tillräckligt skräckinjagande.. Ringo kan ryta ifrån (blir mer sällan faktiskt) men då lyssnar Eva iaf... nu ligger Penny i soffan med ett gammalt märgben och Eva står och kikar och vill hemskt gärna ha det... Så Penny har nu rytit ett par gånger men Eva fattar noll.....
Men med främmande hundar är Eva försiktig och väldigt noga med att lyssna av de men hon har väl märkt att de här hemma är på tok för snälla för sånt tjafs ;);)

nä nu ska jag äta upp mina kycklingklubbor som strax ska ut ur ugnen... MMMM... blev sen middag eftersom det skulle dammsugas och diskas och dona ;)

hejhopp
dagens bild är på Penny trot eller ej från i vintras.. hon fick tokryck och världens mopsrus när vi hälsade på Gollum :) Så bilden är tagen på Gollums baksida och Gollum tittar förvånad på "svarta faran" som drar förbi... schwiiiiiiiiissch!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Hahaha, ja de verkligen tror att de är superdupersnabba när de får rus/race =) Det händer att Maud, snart 6, får rus, hahaha, hon blir alldeles vild i blicken när hon far iväg!

Ha en glad påsk!! //N

2009-04-07 @ 13:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0