lite av varje

det blev inget Österbybruk.. satt å funderade och tänkte och hade sidan uppe så när jag väl kollade så var SKK's klocka 3 minuter före min och alltså 00.01 så då kunde jag sluta fundera ;) rätt skönt ändå!
Hade ingen å åka med så då kan jag spara de pengarna till övriga utställningar i sommar... det lär ju gå rätt mycket pengar ändå har jag en känsla av.

Idag var det ytterligare en underbar dag. Nu börjar man bli bortskämd :)
Började min diet igår.. hoppas det ger snabbt resultat.. orkar inte vänta så länge på att märka nåt. Jag har helt slutat med kolhydrater och socker, ska äta så i 4 veckor sen måste man äta lite socker och kolhydrater för att inte må dåligt. Nu när sommarsäsongen börjar så kan det vara roligt att kunna visa sig i linne och bikini när vi åker till tunisien också! haha

dagens 2 bilder blir på min finaste kille... Lilla ringo..





det var allt för idag. återkommer imorrn om jag har nåt att berätta ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

2009-04-28 @ 22:15:14
URL: http://www.nogg.se/hedda
Postat av: Malin

Låter så tråkigt att inte få äta kolhydrater eller socker. Hur ser en sån meny ut? Vädret är ju helt underbart nu. Vill aldrig att det ska försvinna. Klart att du har något nytt att berätta imorgon. Jag kikar in på bloggen varje dag ;)))



// Kram Malin

2009-04-28 @ 22:17:43
URL: http://www.nogg.se/hedda
Postat av: Anonym

HALLÅÅÅ?!!?? Men vad är det för fasoner? Jag som hade tänkt föreslå en biokväll i denna eller nästa vecka? En date i Kista, flottig middag och sockerbombs-läsk följt av 1 kg godis + popcorn + läsk igen till bion. ;) Nu känns ju det liiiiite lönlöst, eller kan du göra ett undantag för mig kompis? ;) Snäääällla!



Kram Carro - sugaraddict

2009-04-28 @ 23:06:04
Postat av: linn

HAHAHAHAHAHH! jag kan äta gyrossallad och köpa nötter och jordgubbar till bion! :) vill gärna gå på dejt med dig ;);)

/Linn - också sugaraddict hahaha

2009-04-29 @ 12:08:06
Postat av: Carro igen

Braaaaa!! Tjohooo! Nu föll en sten från mitt hjärta ;) Trodde nästan jag hade förlorat dig som bio-kompis!!! Vi får höras om vilken film och vilken dag i telefon!!!

2009-04-29 @ 22:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0