onsdag!

Har jag som vanligt blivit väckt av byggjobbarna som byter fönster och fixar fasaden.... låter som att någon står med en hammare i mitt sovrum och bankar och bankar och sen borrar och borrar.... huuuu! Hundarna har vant sig och tycker att banket och skramlet hör till vardagen numera ;)

Första arbetsveckan har börjat bra och jag gillar  verkligen mina jobbarkompisar! :) Så det är kul att komma till jobbet även fast det är underbart att vara ledig!! :):):):)
Jag ska gå på bio 2 ggr den här veckan. Imorgon med Carro och på Fredag med M. Jag och M ska se public enemy tror att den kan vara grym, en av mina absoluta favoriter är ju med i den filmen.. nämligen Johnny Depp!

Nä nu ska jag fortsätta med det jag höll på med nämligen äta lunch... stekt kyckling (kryddad med nya kryddor om jag köpte i kivik i somras) med paprika. Smaskens!!

Dagens bild blir på söta Thelma (P. Erika Kling) med en av sina rumskompisar!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha vad gulligt!

2009-08-05 @ 12:57:29
URL: http://www.nogg.se/hedda
Postat av: Carro

Tack för att du jämt är så gullig och lyssnar på mig och mina problem! Stor puss å kram till dig!

2009-08-05 @ 16:01:16
URL: http://www.carolines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0