projekt runway...

måste vara nån som jävlas med mig.. skrev ju för några dagar sen att mitt favvoprogram går så perfekt efter långpromenaden med hundarna, precis när jag äter lunch och slutar så perfekt innan jag ska till jobbet... men så nu har de tydligen ändrat... så nu är det massa tråkiga komedier och projekt runway går inte förrän 17.00 varje dag så nu kommer jag inte kunna se det mer.. ååå!! nu måste jag gå in på deras hemsida och se vem som vinner säsong 2. tycker nick, cloe, daniel V & santino är bäst men jag har ju bara sett 2 avsnitt.. men santino har en attityd som jag avskyr...

Eva mår iaf bra nu! Helt återställd och galen :) Tänk vad lite medikament kan göra för en sjukling.. ;)

Håller på å tränar med Penny för fullt nu när hon väl fått sitt andra cert. Nu ska hon ha det tredje och jag ska försöka se till så att hon visas absolut perfekt och det är gången vi måste träna hårdast på så det håller vi på med varje dag med massa godis och det underbara påfundet Klickern!!

Lärde in ett nytt trick med Ringo igår.. Vinka! Så när jag vinkar med handen så vinkar han tilolbaka med sin tass. Det var ju inte vidare svårt med tanke på att han redan kan både "High five" och "goddag/tass" Men kul är det att lära in nya tricks. De är ju såå duktiga och lär sig snabbt men det är jag som har brist på fantasi. Så nån som har en rolig idé på nåt jag kan lära in? Tänkte ge mig på "döööö" nästa gång... att man pangar med handen och så lägger de sig på sidan.

Nä nu ska jag käka lunch...

dagens bild blir såklart en bild på Tok-Eva...


Kommentarer
Postat av: Natalie

Va skönt att Eva mår bra igen!!! Inge kul när de små liven inte mår prima.... Ha det bäst//Frk Warman

2009-08-31 @ 13:56:01
Postat av: Sonja (Moses)

Jag är också ett stort Project Runway fan. Helt beroendeframkallande.



Jag har just lärt Moses att skälla. Låter jättegulligt!

2009-08-31 @ 17:17:51
Postat av: linn

Sonja - ja visst är det sött!? Ringo kan redan skälla på kommando :) men tack för tipset! Nu vet jag vem som vann projekt runway. Såg sista och nästsista avsnitten på youtube ;) tacka vet jag internet!

2009-08-31 @ 18:14:38
URL: http://peringos.blogg.se/
Postat av: Sonja

Berätta inte Men jag gissar på tönten Santino.

2009-09-01 @ 12:36:43
Postat av: Gollum med flock

Skönt att höra att Eva mår bra igen!!!! Kram till er alla

2009-09-01 @ 17:39:54
URL: http://www.nogg.se/gollum
Postat av: Sanna ,

vilken söt hund :3

2009-09-01 @ 18:46:54
URL: http://sannabrink.blogg.se/
Postat av: Daisykojan

Lilla Evapluttan då, mått dåligt:( usch vad tråkigt.

Vi blir glada iallafall att hon mår bra nu den lilla busan:)

Vi hoppas och håller tummar,knorrar för goda resultat för SnyggPenny, vore så häftigt om hon kunde få sitt sista cert.

Kram på er

Katrin o Daisykojan

2009-09-01 @ 21:20:43
URL: http://www.nogg.se/Daisymopsan
Postat av: emelie

hur lärde du in vinka!!?? :D de vill ja lära oddie med han kan ju redan highfive å tass :D:D

2009-09-02 @ 19:09:50
URL: http://nogg.se/oddie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0