så var den helgen över....

Men vi har hunnit med mycket även denna helg.
I fredags fick vi tillbaka bilen som de bytt ut 2 slangar på... tyvärr så funkar inte termostaten så det blir å lämna in den igen imorrn... *suck*

Men på kvällen åkte jag och M på bio. Såg Public Enemy... Johnny Depp är fortfarande min favorit men filmen var inte bättre än bra tyvärr.... Ingen jättehöjdare som jag väntat mig...

På lördagen träffade jag Carro. Vi tog några uuuursnygga bilder på söt-Thelma.. snart blir det premiär för henne i de officiella ringarna! Ska bli spännande :) Vi såg på film eller dokumentär om Norrmalmstorgdramat med Torkel Peterson och Shanti Roney med flera.... Gick det verkligen till så där?? Kändes nästan mer som en knasig komedi än en dokumentär på en hemsk historisk händelse...jaja, men vem kan ta Torkel seriöst... efter Kopps kan han tyvärr inte spela nån som pratar "Svengelska" och försöka vara seriös..

Idag har jag varit på födelsedagsfika hos min kompis Sandra. Jag och en annan kompis åkte först till IKEA innan och köpte en stoooor blomma, nästan som ett träd ;) men en fin kruka till som present

Till mig själv köpte jag 2 soffkuddar.. kan inte få nog av de, köpte 10 likadana krukor till min orkidésamling som jag har... snyggare om alla blommor har likadana krukor... och så köpte jag ytterligare ett "drag-på-lakan" de verkar försvinna!!!???

Nu i helgen är det Norrköping/Nyköping... då får vi se hur det går. Kul ska det bli oavsett :):):):)

Dagens bild blir på Uffe... Eva och co's pappa... Pratade nämligen med Paula idag och vi ska ses snarast så jag får träffa och pussa på Uffepuffe och hon ska få se hur dööölik Eva är sin pappa ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Snygg-Uffe!!!!

2009-08-10 @ 14:32:33
URL: http://www.nogg.se/hedda
Postat av: Daniel

åh så söööt!

Synd att inte filmen var så bra... men Depp kompenserar ju det mesta.. mer snygg kille finns nog inte!!

2009-08-10 @ 23:29:02
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Gabriella O dogsen

Snyggpuffen ja...hälsa så gott från oss :)

2009-08-14 @ 00:36:59
URL: http://www.gabbinos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0