hulken säger farväl

Nu har jag sålt min bil "Hulken". Han blev 12 år och nästan 6 år i min ägo. Han blev rosslig mot slutet och blev mer av en börda än lättnad att göra. Livrädd för att bli stående på någon väg nånstans som hände 2 ggr på slutet....
Fick hela 2000:- för min lilla skrotis. Nu är vi på jakt efter en "ny" bil. Skulle åkt och kollat på en igår MEN, det blev avstyrt då min mamma som borde jobba som kriminalare... såg en annons i "Mitt-i-söderort". En kille som söker bilar, trasiga rostiga osv.. Samma nummer som annonsen på bilen vi skulle åkt och tittat på så då bestämde vi oss för att vänta tills nån pålitligare ska sälja sin bil.

Åker till Småland imorrn och kommer hem på söndag. Ska bli jätttekul att få träffa lilla Ebba, om vi alla har tur kanske hon fastnar på en liten bild.

Hejhopp!

bilden föreställer självklart min Hulken. Denna bild är från Norrköping -08 då jag och Malin var på en liten roadtripuställningsresa.


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja det var tider det! Stackar lilla Hulken som blivit gammal å hängig. Hoppas att du snart hittar en ny fin liten kärra att åka i. Hjälper dig gärna att hålla ögon och öron öppna...men då behöver jag veta vilken prisklass du har tänkt dig. Hade bra i småland...och kör försiktigt för 17. // Kram Malin

2009-02-06 @ 10:31:43
URL: http://www.nogg.se/hedda
Postat av: Susanne

Kan en liten röd Honda Civic vara intressant kanske? =)

2009-02-06 @ 16:39:06
URL: http://www.nogg.se/susannes
Postat av: Gollum med flock

Hoppas att ni haft en riktigt skööön helg!!!

Ta hand om er!

Kram

2009-02-08 @ 10:51:54
URL: http://www.nogg.se/gollum

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0