semester!!

Nu har jag jobbat min sista dag innan 2 veckors semester! Den kom helt lägligt och jag känner mig verkligen redo för semester!
Börjar min semester med att åka till köping imorrn som sällskapsdam med Katarina, Mats och Gollum. Ska bli trevligt... hämtas halv 7 imorrn :) Semestern ska börja tidigt... ;);)

Har hört att det ska bli skitväder men jag är ju envis och skiter i väderrapporten så jag åker dit med humöret på topp och hoppas på det bästa! Även fast jag självklart packar ner extrakläder och en regnjacka  ;)

Igår, fredag träffades jag och Katarina vid flaten. Vi gick till mamma och pappas kolonistuga där jag hade ordnat fika till oss. Det var jättetrevligt men myggen hade jag kunnat slippa.. fick säkert en 30-30 bett under tiden vi fikade. Helt sanslöst!!! Hundarna älskar flaten inte minst Penny. Hon blir som en valp med mopsrus efter mopsrus och jag bara älskar att se henne så lycklig!!!

Gollum hade span på puppe-evas rumpa så han hade inte tid å rejsa med penny ;) Tack Katarina för kläderna. Den gröna klänningen älskade jag!!!! Den ska få äran att följa med till köping, hade den även idag och fick massa komplimanger och frågor vart den är köpt osv ;) Tacktacktack! Du är sååå gullig :)

Det känns tomt här hemma utan Ringo även om det kan vara skönt att få lite mer tid med 2 hundar och pyssla om de extra mycket så saknar jag min tokiga prins...

Igår åt jag lite chips och dipp och råkade lämna dippen på vardagsrumsbordet under natten... På morgonen när jag vaknar har penny vitt klegg vid örat och jag luktar och hmmm -dipp!!! Så de rackarna har fått ner skålen från bordet och slurpat i sig all dipp som var kvar... båda var helt kletiga så det blev att tvätta fejjorna på tjejerna. HAHA så sött så man inte kan göra annat än att skratta, jag får väl skylla mig själv att jag lämnar dippen så nära kanten så Eva (vilket jag förmodar) har kommit åt och krafsat ner den...

Nä nu ska jag väl försöka sova en blund innan jag ska upp imorrn. På måndagmorgon åker vi till Skåne!! TJOHO! och förhoppningsvis blir det en tripp förbi Oddie. Ska bli såååå roligt å få träffa lillplutten igen :)

Dagens bild blir på Penny och Ringo vid ett annat tillfälle i Flaten. Här är hennes mopsrus-crazyeyes!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0