valborg

börjar våren då?

jag och några kompisar satt på engelens uteservering från kl 6 igår... det var lite kyligt men med filtar så var det lugnt! sedan gick vi in och partajade en stund.. men gick hem halv 1 cirka.. söta M kom och hämtade oss hökarängsbor :) tack älskling!!

Man märker att det nu börjar bli vår på riktigt. Igår när jag gick en av mina vanliga rundor i skogen så mötte jag först en man som stod och gjorde yogaövningar mitt på stigen.. hundarna tyckte givetvis att han betedde sig jättekonstigt så de uffade lite.... haha sen lite senare stod det en annan och målade en tavla. mitt i skogen. Då är det väl vår??? eftersom skogen i stort sett varit obefolkad hela hösten och vintern... förutom några mattar och hussar man möter då och då. Och nu ska tydligen alla ut och  göra alla möjliga saker i våran skog.

idag kom M´s kompisar hit från småland så vi ska ut och äta och senare säkert gå ut igen... och även imorrn.. så jag kommer vara något sliten...
tyvärr ruinerar detta min diet.. men jag har ätit nyttigt iaf.... så jag får unna mig några cider och nån white russian.

I onsdags tävlade willgot (p. let it be wilde willgot) agility. Han och Emelie är verkligen superduktiga!! De blev 6a i hoppklassen. Är så glad att nån av Pennys valpar ägnar sig åt denna underbart roliga hundsport!!! :)

här är en film på deras lopp. Jag har lånat den filmen från de.

http://www.youtube.com/watch?v=R44wNUqnoBo

dagens bild får därför bli på söta willgot. även den bilden lånad från deras blogg.
Han är så extremt lik sin mamma!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0