torsdag

torsdagmorgon och det var snöblask som kom från himlen när jag vaknade.. Penny åkte på en infektion som obehandlad nog kunde blivit en livmoderinflammation. Men jag åkte in snabbt till vetten så förhoppningsvis ska det bli bättre med en antibiotikakur. Hon mår redan lite bättre men är fortfarande seg och har ont :( lillskruttan!

Imorgon ska Eva operera sitt ben för tredje gången. Förhoppningsvis blir det bra efter det! Är en ny vette, kände att jag måste prova något nytt även om jag litar på min gamla veterinär.

Ringo mår iaf bra! Han har varit hos mina föräldrar några dagar eftersom han och Penny var jättejobbiga att ha tillsammans under löpet men nu är han hemma och är såå glad! Även om han älskar pappa (mamma är bortrest nu) så är det för honom borta bra men hemma bäst till skillnad från Penny som nog lätt skulle kunna bosätta sig där. Skönt att ha alla 3 hundarna hemma nu iaf! De är ju min lilla flock och trivs i varandras sällis.

På lördag ska jag på födelsedagskalas. Det har blivit lite hoppande fram och tillbaka. Först skulle det bli, sen inte men nu är det bestämt att jag ska dit och jag hinner nog inte se mopsarna i sollentuna som jag hade tänkt.. tyvärr!

På söndag ska jag jobba

Nä nu ska jag fixa nån lunch

see ya!

dagens bild blir på Penny vintern -07


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0