melodifestivalen

Idag är det melodifestivalen.. Får kolla på den själv då M är på hockey och jag har ringt runt lite men är det inte jobb så är det annat så jag får vara ensam. Men det är lugnt ;)

Imorse hade vi lovat att skjutsa mamma och pappa till Arlanda, de ska åka till Las Vegas, vi försov oss lite men så kom vi iväg, på vägen hem åt vi frukost på McDonalds och sen åkte vi hem och sov.. Hela dagen blev helt uppochner så jag kände mig helt konstig och trött. Tog en lång promenad med hundarna och duschade så man blev människa igen. Nu ska jag försöka hitta på nåt att äta till middag. Gjorde en supergod Chili Con Carne igår som jag även åt till lunch, så nu får det bli någonting annat.

Pratade med Camilla som lånar Penny, hon frågade om hon kunde lämna tillbaka henne på onsdag, det gick bra men visst saknar vi våran lilla prinsessa men vi vet ju att hon har det bra och får följa med på allt de gör tillsammans med hennes hundar.

Dagens bild blir på Ringo som är valpvakt åt Oddie som pussas och Thelma som busar. Världens bästa Ringo!!!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Hoppas du får en mysig kväll framför tv'n.

Jag skulle nog vilja vara ensam och titta på melodifestivalen så man kan ösa på lite och tycka och tänka själv. Ha ha !

Nu får man höra gubbens tråkiga kommentarer fast jag sagt till honom att gå till en annan tv apparat. Ha ha !



kram

2010-02-06 @ 18:06:30
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Carro

Howdi! Jag messade ju dig och frågade om du ville dejta i lördags :) Men jag kanske inte passade som sällskap åt damen ;) ;) ;) Kraaaam!

2010-02-08 @ 14:04:26
URL: http://www.carolines.se
Postat av: Qurre, Strimman & Zuki

Hihihi världens sötaste barnvakt =) <3

2010-02-08 @ 23:20:34
URL: http://www.qurrestrimmanzuki.cybersite.nu
Postat av: Gollum med flock

Vilken bild. ”Tuffa-Ringo” ser nästan skrämd ut av uppgiften att vara valpvakt. ;-). Han är för skön…

2010-02-09 @ 08:33:43
URL: http://www.nogg.se/gollum

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0