nu börjar det töa.. får se hur länge det håller i sig, kanske blir det mer snö och iskalla grader redan imorrn.
Idag när jag gick på gubbängsfältet har de gjort en "soptipp" av snö.. Helt sjuka mängder, vallar på cirka 5 meter och vallarna sträcker sig flera hundra meter... Kommer nog bli en saftig pöl där sen när allt det smälter..

I helgen är det många födelsedagar, idag fyller min bror 32 och jag och M ska dit på söndag. Och direkt därifrån åker vi till Camilla som fyllde för nån vecka sen, men ska ha lite födelsedagsfika hos sig på söndagkväll. Mysig helg med andra ord!

Eventuellt ska Eva lånas ut till en av M's klasskompisar, han har lovat hennes barn att de ska få låna och busa med en mops nångång och nu är den gången... Och Eva var ett givet val. Penny älskar visseligen barn men är inte så lekig.. Ringo är inte så förtjust i barn, han är inte dum eller så men han igonerar och är inte lekig med barn, tycker de är lite konstiga... Så Eva är både barnglad (hon älskar alla) och så är hon lätt att leka med, så så får det bli!

Nä nu ska jag snart åka till jobbet.. hepphepp

dagens bild är en sensommarbild på Eva och Ringo mitt under ett rus. ÅÅ va jag längtar och gå promenader vid flaten...


Kommentarer
Postat av: Gollum

Grattis i efterskott Penny! Jag har knåpat på en liten dikt åt dig:



My dear Penny Lane

My heart is in pain

You just make me insane

Du i din vackra svarta skrud

Du är mitt hjärtas brud!



Kram Gollum

( ;-) )

2010-03-05 @ 20:17:28
URL: http://www.nogg.se/gollum

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0