lördag

Måste väl blogga om någonting så jag får väl berätta vad vi har hittat på idag. Dagen började med en väldigt snabb men lång prommis. Hundarna var verkligen superglada, kände väl på sig att deras matte var ledig och var på ett strålande humör :)
Sen dammsög jag lägenheten supernoga, behövdes kan jag säga.... Lunchade och satt vid datorn.

Åkte hem till Mamma och Pappa och käkade middag, vi skulle äta helstekt fläskfilé med ädelost i...MMM..
satt på övervåningen å pratade i telefon och när jag kom ner så kände jag att det luktade väldigt konstigt.. äckligt, fast det borde lukta gott med fläskfilé och ädelost som jag älskar... jaja, tänkte jag... kanske är nåt annat som luktar.. Vi en bit på tallriken som såg god ut... Tog första tuggan och fick den ruttna, nästan kobajssmaken i munnen..... Så det slutade med att vi alla slängde våran mat och åt utav maten mamma hade gjort till morgondagen. Chili Con Carne, den var däremot suuupergod :)

Undra vad det var med fläskfilén egentligen..? Inte fräsch iaf-

Hundarna fick en varsin knorr medan vi spelade lite kort, 2 partier poker och jag gick hem med hela 17,5:- ;) jeeej!! :)

Penny sprang runt med sin i munnen tills hon försvann en stund och kom tillbaka supermallig, hade gömt sin, förmodligen i soffan... Eva och Ringo smaskade på sina och Ringo med sin supernos hittade Pennys knorr som hon gömt... dock fick han nöja sig med en knorr för kvällen.... kändes som att det räckte.

Dagens bild blir på Ebba (P. Ebba Grön) som kastrerades förra fredagen och idag var hon inte helt okej... :( Hon var seg och ville inte äta, hoppas det inte är nåt allvarligt!! Får ta reda på hur hon mår imorgon


kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0