Valptid

Min galna valp Agneta har blivit 5,5 månad och är busigare än någonsin.. Nu när jag bara har Eva och Agneta hemma så får Eva ta smällarna. Agneta biter och busar med henne och Eva blir så arg så arg men Agneta verkar inte fatta att Eva morrar och gurglar pga att hon är sur utan verka tro att det är en del av "deras" lek. Tur att hon inte kan hoppa upp i soffan än ;) nu ikväll var hon värre än värst så jag med henne ut en halvtimme. Jag hoppades på att träffa några hundar som Agneta kunde busa med men tji fick jag! Inte en endaste liten hund träffade vi även fast jag valde de vägar där man oftast stöter på hundar... De kommer väl buntvis när jag minst vill ;)

Bilden är på en trött Agneta för nån månad sen..


Kommentarer
Postat av: PaulaundUffe

Ta na till oss! Vi kan busgosa så hon blir trött som en lite trasa ;) Kram!

2011-12-23 @ 08:55:03
Postat av: Anna

Hoppas att du fått en jättebra julhelg med massor av god mat och allt! :)

2011-12-27 @ 11:42:28
URL: http://faouziahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0