2011

2011 börjar väldigt avslappnat! 3 filmer och mys i soffan hela dagen.. några avbrott med mat och promenader blev det men annars har soffan regerat här.

Eva har äääntligen kommit hem från sin långa kollovistelse i Småland och jag har saknat henne massor!!! Helt galet hur mycket man älskar de små trubbarna och Eva är väldigt speciell och det märks verkligen när hon inte är hemma för hon är en liten skugga som följer mig vart jag än går!

En annan sak som är speciellt med Eva är att hon alltid hittar saker, allt som ligger på golvet som inte ska ligga där hämtar hon och visar stolt upp. Jag tycker att det är väldigt praktiskt, min egen lilla städerska... ;) Igår kom hon med en hel rulle fryspåsar, vart hon hittade de vet jag inte?!

Dessutom luktar Eva valp ur munnen! Hur det är möjligt vet vi såklart inte, hon är drygt två år men är som en baby i både kropp och knopp och så luktar hon även järn i munnen... Undra om hon någonsin växer upp?

Kan nog skriva en hel novell om alla söta och finurliga och "smarta" saker Eva har för sig men då har ni nog somnat för längesen ;))
Hur som helst är jag väldigt glad att ha henne hemma även om hon såklart hade det jättebra i Småland med sin syster Ebba.

bjuder på 2 bilder på
Världens Sötaste Tokstolla Eva...







Kommentarer
Postat av: Katrin

Åh!! Eva är ju bland de sötaste som finns även hennes mamma är godis:) Vill passa på och önska lycka till, för visst var det väl så att ni drar ialla fall ena dagen till Gtb. om ni bara drar en dag så missar vi er för vi ställer bara andra dagen. Vilket som så ses vi i Kista :) Ha det så gott.

2011-01-02 @ 16:13:41
URL: http://www.cederborgens.se
Postat av: Daniela 6 Moparna

Men guuud vad hon är söt <3 Älskar bilden med bollen, helt fantastisk!!! Förstår att du måste ha längtat ihjäl dig, även om hon hade det bra med sin syrra. Hoppas Eva följer med på söndag, för det var alldeles för länge sen jag såg henne <3 Ett litet charmtroll, brås på sin fina mamma <3

2011-01-03 @ 13:43:42
URL: http://www.mopstorp.cybersite.se
Postat av: Emelie

Eva sååååå fin <3

2011-01-03 @ 14:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0