Polackien

Snaaart bär det av mot Katta och Polen! Ska bli så jäädrans kul :) Har inte träffat henne på nästan 11 veckor så vi lär ju ha en del att prata om och jag antar att helgen kommer gå snabbt...

Agneta ska bo hos Cilla och de stora hundarna är hos mamma och pappa som även kommer sköta ZooKlart... Hoppas det går bra ;)

Helgen efter är det årets hundevent nämligen HUND2011 eller Stora Stockholm som det gärna kallas. Dit ska jag med mina kära vänner, vi är flera som ska ställa och jag hoppas jag hinner se de fast det blir nog svårt med tanke på de höga antalet mopsar..

Ja, justde Agneta var på utställning i söndags och blev BIMvalp.. Hon skötte sig superbra men hanen vann vilket var ganska väntat eftersom Agneta är liten och behöver mer tid men träningen är super :)

Uppdaterar efter helgen!
So long :)

Bilden är på Katta och Cliff i Januari i år


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0