Cancerskit..

Eva, min älskade underbara lilla prinsessa har en knöl på bakbenet.. Var i måndags och tog prov på den inför operation på måndag... Idag fick jag svaret att det var en elakartad cancertumör... Är så ledsen :( Den sitter illa till eftersom de behöver ta bort den med marginal vilket inte finns nån på benet... Dessutom måste det finnas utrymme mellan frisk vävnad och knöl för bästa effekt vilket vetten inte trodde det fanns... Så nu kan jag bara hålla tummarna att operationen blir lyckad på måndag och att Eva inte får tillbaka den eller att den spridit sig.. Håll tummarna för lillEva, tycker hon borde fått sin beskärda del nu :( Bilden föreställer Eva såklart

Kommentarer
Postat av: K&M

Vi tänker på Eva och ska hålla tummarna på måndag. Hon är värd så mycket bättre.

2011-10-23 @ 15:27:33
URL: http://www.nogg.se/gollum
Postat av: Anonym

Jag kan inte fatta hur en sådan underbar gullig snäll och one-in-a-million lite hund kan ha så mycket otur. Jag önskar så mycket att operationen ska bli en lyckad sådan och att Eva ska bli frisk. Hon är ju en så underbar tös. Jag tänker verkligen på dig Linn och önskar så att jag kunde göra något. Jag ska hålla mina tummar tills de blir blå och trillar av!

2011-10-23 @ 20:18:27
Postat av: Linn

Tack snälla ni, vet inte vem som skrev det sista vet jag inte vem det är men jag är tacksam för blå tummar :)

2011-10-23 @ 21:39:11
URL: http://peringos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0