Saras skitkasse

Tävlade med min bid "Eva & Cliff" i en tävling om att vinna en Iphone. Har skrivit om det på bloggen men även delat på Facebook minst 2 gånger per dag (Jag vet att jag varit skitjobbig ;) ) men det har gett resultat! Tillslut gick jag upp i ledning och när jag ledde med nästan 300 röster så blev jag raderad från tävlingen.. Surt sa räven!!

Min Iphone blev stulen i början på augusti, det var därför jag överhuvudtaget var med i tävlingen. Annars hade jag haft en och livet hade varit frid och fröjd men ni som har Iphone vet hur beroende man bilr av sin nya kärlek..

Nu påstår det att det har varit omfattande röstfusk på min bild vilket jag inte ens tror på. Jag har cirka 400 vänner på facebook och minst 20 av dessa har delat på sina facebooksidor varje dag. Ponera att 100 personer röstar 1 gång om dagen i 37 dagar. Vips så har du 3700 röster! Nu vet jag att många av de som röstar lägger en röst både hemma på jobbet och från sin mobil..Men neeeejdå, det var fusk! Hur man ens fuskar vet jag inte..

Grrr.. här är iaf min bild som jag tävlade med

Rekommenderar inte Saras Matkasse som numera kallas Skitkasse utav alla mina vänner..
en arg Linn idag.. jag som nästan aldrig är arg ju..

Kommentarer
Postat av: Anna

OK... Satt häromdagen och funderade på en sån där matkasse. Bestämer mig här och nu för att INTE ha en. Vilka idioter. Då får dom fan bevisa att du fuskat. Jag har röstat på dig fan så många gånger. Så jag är väl en fuskare jag... Vilka idioter... Vad ska man göra då för att vinna deras jävla IPhone??? Inte rösta???

2011-09-10 @ 13:40:42
URL: http://faouziahs.blogg.se/
Postat av: Linn

Har fått bevis på att det har varit många fuskröster. Så det var väl inte mer än rätt att jag blev diskad. Tråkigt är det, och jag trodde inte det låg till på det viset.. Menmen hade ju gärna vunnit den där telefonen :-(

2011-09-10 @ 22:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0