Shape up!

Både jag och Thelma ska komma i form tänkte jag, därför släpar jag ut mopsar på en snabb Extra lång runda på kvällarna! Vi går förbi 2 sjöar där Thelma gärna simmar lite. Ringo vill gärna att jag slänger godis i vattnet som han kan äta upp och Myran står en bit från kanten och tittar på.. Eva den lilla gullemopsen får en kort runda när vi kommer hem.. Inte alltid roligt att lämna henne och ta med de andra men det är ju för hennes skull <3 idag har jag äntligen köpt en ny laddare till telefonen så slipper nu spara batteri på kvällarna :) vilket gör att jag kan tjattra massor i telefon igen! Jippi! Bilden är från Amazonas... Eller kanske Brotorp i södra Stockholm ;) just den platsen passerar jag nästan varje dag..


Kommentarer
Postat av: Nettan

Låter härligt Linn !
Försöker också göra så gott jag kan med hundarna, men det får ju bli på kvällarna här också.
kram

2012-07-18 @ 18:01:21
URL: http://hasselby.blogg.se
Postat av: Cilla

Härlig bild!!
Thelma behöver kanske lite motion för att komma iform men du är perfekt så för din skull behövs det verkligen inte!! :-) Men visst är det underbart med sommar och ljumna kvällar när man ska ut och promenera!!

2012-07-19 @ 22:05:18
URL: http://www.kennelailicec.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0