Skåne

Skåne, skåne skååååne!
Jag älskar Skåne!!
 
Nästa år har jag och Katta bestämt oss för att åka ner några dagar tidigare så vi kan hinna njuta av underbara Skåne.. Den här helgen var minst sagt ganska hetsig..
 
Vi hade med oss 6st mopsar och hämtade Dogge efter jobbet på fredagen.. Ni kan väl bara gissa vilken hallballooo det blev.. Vi skulle nämligen försöka somna tidigt eftersom kl. ringde 01.00... vi somnade typ 23.30 :/ röj i sängen sammanfattar nog det hela.
 
Wellwell, upp och hoppa kl. 01.00. vi satt i bilen 02.15 var framme i Helsingborg strax innan 8 :)
Perfekt! Där träffade vi massa vänner och vi ställde lite hundar. Inga kanonresultat för oss två men för vännerna var det desto bättre! Kul att man alltid kan glädjas med nån :) Jag hjälpte Gunilla med Darcy som vann ett res-cert.. dessutom visade jag Lovisa i bästa tik till ett res-cert där med.
Jag ska nog ha börja införa res-cert-garanti ;))) undra hur många mopsar jag får visa då?? haha
 
Efter Sofiero åkte vi hem till stugan. Var där 19.00 och middag var bokat 20.00 i Kivik, vilket betyder bråttom, bråttom.. då märker vi att vattnet är bara kallt och inga lampor funkar! gaaah, Pappa ringer Kent-Åke som fixar biffen så vi kan duscha (dock fortfarande kallt) och klä oss med lampor!
 
En urmysig middag med vänner avslutar kvällen....
 
Sen bär det av mot Örkelljunga tidigt på söndagmorgon.
Där gick det bättre!
Peringos Pigall "Dogge" Slog till med att bli BIR.valp och senare BIS-4 :) Jippi!!
Gildox Cedrella "Märta" fick ett CK :)
Efter finaler åkte vi de 50 milen hemåt igen.. zzznark!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0